
Clubprofiel
Jouw positie in het veld
Als gedreven en strategisch sterke Projectmanager SP Lite ben jij de aanvoerder in het veld. Vanuit deze veelzijdige rol word je verantwoordelijk voor het managen van het SP Lite Support team en het optimaliseren en innoveren van het platform. Je staat in nauw contact met o.a. het Support en Supply Chain team en weet vanuit jouw rol het overzicht te behouden over de operationele en strategische processen.
Vanuit jouw functie speel je een sleutelrol in de verdere groei van SP Lite doormiddel van het aansturen van je teamleden, het zorgdragen voor een optimale klantbeleving en het structureren van de processen. Hierdoor weet jij op een creatieve manier innovaties te implementeren.
Hieronder de verantwoordelijkheden zoals in jouw takenpakket omschreven:
1. Strategische planning & Management
- Opstellen van milestones en OKR's samen met het Support team;
- Actieve bijdrage aan de management milestones en correcte verwerking van output;
- Toezien op de uitvoering en effectiviteit van de milestones;
- Voorbereiding van SP Lite-data door Management meetings;
- Regelmatig afstemmen met de Supply Chain Manager en updates opvragen;
- Opzetten en beheren van een feedback loop om SP Lite continu te verbeteren;
- Pushen en implementeren van nieuwe updates binnen het SP Lite-ecosysteem.
2. Team Management & HR
- Aanspreekpunt en Manager voor alle Supportmedewerkers;
- Verantwoordelijk voor HR-gerelateerde vragen, beheer van personeelsgegevens, coordinatie van verlof en contractwijzigingen, en naleving van HR-richtlijnen binnen het team;
- Verantwoordelijk voor het aantrekken, selecteren en aannemen van de juiste kandidaten voor het team;
- Ervoor zorgen dat de bedrijfscultuur wordt nageleefd en dat interne samenwerking en motivatie worden behouden;
- Structureel prestaties en ontwikkeling van teamleden monitoren en sturen op verbetering doormiddel van 1-op-1 gesprekken;
- Verantwoordelijk voor het volledige onboardingproces en zorgen dat nieuwe AM's goed landen binnen het team.
3. Operationele Efficiëntie & Processen
- Effectief leiden van de week- en dagstart, structuur aanbrengen en zorgen dat actiepunten worden opgepakt;
- Zorgen dat systemen zoals ClickUp en CCC goed worden gebruikt en dat de werkwijze consistent blijft;
- Tijdelijk werkzaamheden overnemen waar nodig om de service richting klanten te waarborgen;
- Zorgen voor een eerlijke verdeling van klanten en taken om overbelasting te voorkomen.
4. Klant- & Relatiebeheer
- Proactief klantrelaties onderhouden, klanttevredenheid waarborgen en klantverlies voorkomen;
- Begeleiden en oplossen van complexe klantissues waarbij teamleden extra ondersteuning nodig hebben;
- Zorgen dat AM's effectief communiceren met klanten, continu ontwikkelen en waar nodig worden bijgestuurd.
5. Financieel & Commercieel beheer
- Actief kansen spotten en direct schakelen om extra omzet te genereren binnen bestaande klanten;
- Correct beheer en opvolging van negatieve kredietaanvragen en terugbetalingen.
Transfereisen
- 3 - 5 werkervaring als Projectmanager of binnen een vergelijkbare functie;
- Ervaring met teammanagement en het begeleiden van Support- of Operationele teams;
- Sterk analytisch vermogen en data-gedreven werken;
- Proactief, probleemoplossend en communicatief sterk.
Voorwaarden spelerscontract
- Een uitdagende en veelzijdige rol met veel verantwoordelijkheid;
- De kans om SP Lite naar een hoger niveau te tillen en direct impact te maken binnen de club;
- Werken in een gedreven, innovatief en dynamisch team;
- Marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.